CONCURS DE KARAOKE – FESTA DEL COMERÇ, L‘ART I L’ARRÒS AL FORN DE XÀTIVA
Bases
BASES CONCURS
• Dintre de l’esdeveniment “Festa del comerç, l’art i l’arròs al forn de Xàtiva” que tindrà lloc a la capital de la Costera els dies 29, 30, 31 de maig i 1 de Juny ADEXA organitza el CONCURS DE KARAOKE, una activitat que consistix a interpretar una cançó seguint una pista d’àudio que inclou la lletra de la mateixa projectada per pantalla que servirà de guió al concursant.
• El concurs es durà a terme el dia 31 de maig, dissabte, a partir de les 11:30h a l’Albereda de Xàtiva.
• Els concursants, seleccionats mitjançant un càsting previ, hauran d’estar presents al lloc que se’ls indique dintre del recinte firal de l’Albereda una hora abans del començament del concurs. El no presentar-se a l’hora indicada comportarà la pèrdua del lloc i l’addició d’un participant de la llista de reserva.
• Els participants hauran de concursar de manera individual. No es podran fer duets, ni qualsevol altra composició de veus.
No obstant això, poden ser acompanyats de fins un màxim de 4 persones per a dur a terme l’actuació (ballarins, efectes especials, etc.). Estos últims tenen terminantment prohibit cantar en qualsevol de les seues formes (veu principal, corals, etc.).
• L’ordre d’actuació es determinarà per rigorós ordre d’inscripció, podent veure’s alterat per imprevistos de causa major i quan les justificacions per a estos canvis es troben documentades.
• N’hi haurà un màxim de 10 concursants, extrets de les inscripcions que aniran acompanyades d’un video.
• Per a poder optar a una plaça en el concurs serà necessari tant emplenar el formulari d’inscripció com enviar el material audiovisual per a l’actuació.
El procediment d’inscripció consisteix en emplenar el formulari publicat a www.adexa-xativa.es i manar un video cantant per Whatsapp al telèfon: 630 889 600 d’un màxim de 3 minuts.
• La data límit per a realitzar la inscripció en el concurs i l’enviament del material audiovisual per a l’actuació és el divendres 22 de maig de 2025.
Després d’eixa data, en un termini de 3 dies, es publicarà la llista definitiva de participants.
La valoració del càsting i el resultat serà desenvolupat per la pròpia direcció del concurs.
• Si per a la data límit no es complix algun dels requisits
(formulari correctament emplenat o material audiovisual inservible), es passarà a eixe participant automàticament a la llista de reserva (per darrere dels participants en reserva que ja hi havia i sí que tenien tot el necessari).
• La cançó escollida haurà de ser comunicada amb antelació a l’organització, havent d’existir diverses opcions donat que es tractarà d’evitar la repetició de temes musicals. D’aquest mode, la preferècia en l’ordre d’elecció serà determinada per l’ordre d’inscripció al concurs mitjançant la web.
• No es permet l’ús de materials o objectes que embruten l’escenari, com a papers, purpurina, líquids etc. Tampoc es permet llançar cap classe d’objecte al públic. L’incompliment d’esta norma suposarà la pèrdua del dret de participació, i la possibilitat que l’actuació siga interrompuda.
• L’entrega de premis tindrà lloc el mateix dia i al mateix lloc a les 13.30h aproximadament.
• Els premis seran:
1er premi: TROFEU I VAL DE 100€ PER A GASTAR A LA FIRA DE COMERÇ 2025.
2º premi: TROFEU I VAL DE 50€ PER A GASTAR A LA FIRA DE COMERÇ 2025.
3er premi: TROFEU I VAL DE 25€ PER A GASTAR A LA FIRA DE COMERÇ 2025.
• Així mateix, l’organització del concurs resoldrà qualsevol dubte sobre la interpretació del resultat del concurs. L’organització del concurs garantix la imparcialitat i objectivitat del Jurat, a més de la transparència en l’execució del concurs.